Izlagač: Michal Dvorecký
Bavljenje ulogom gramatike u akademskom obrazovanju s naglaskom na njemački kao strani i drugi jezik ne ubraja se nužno u nove teme. Postoji niz radova u kojima se ta tema djelomice vrlo detaljno obrađuje. U okviru jednog aktualnog istraživačkog projekta Michala Dvoreckýja, Michaela Strauba i Isabelle Temper (2021.) adresira se pitanje kojim bi vještinama povezanim s eksplicitnim gramatičkim znanjem i poučavanjem gramatike trebali raspolagati nastavnici i nastavnice njemačkog kao stranog i drugog jezika. Osim toga, istraživanje se bavi time kako bi se te vještine trebale ocrtavati u kurikulumu sveučilišnih studija s naglaskom na njemački kao strani i drugi jezik, i to kako bi se apsolventicama i apsolventima ponudio siguran temelj za nastavnu praksu.
Michal Dvorecký s Odsjeka za germanistiku Sveučilišta u Beču u ovom predavanju predstavlja rezultate istraživanja.

