Internetski preglednik koji koristite je zastario. Za optimalno iskustvo koristite neki od sljedećih preglednika.
performans

Jelsa Art Biennial: Imagining Gardens

U sklopu umjetničke rezidencije Jelsa Art Bienniala – Imagining Gardens, austrijsko-hrvatsko-njemačka umjetnica Rebecca Merlic s drugim festivalskim gostima Sunčicom Bandić, Hugom Barangerom, Dorom Brkarić i Robertom Fenrichom pod kreativnom direkcijom hrvatskog umjetničkog dua Andreja Beštaka i Anje Leko, te latvijske kazališne redateljice Paule Pļavniece, Rebecca Merlić sudjeluje u interdisciplinarnoj suradnji na izradi jedinstvenog suvremenog performativnog opernog komada pod nazivom Imagining Gardens. U performansu sudjeluju i članovi zbora Svete Cecilije pod vodstvom Slavka Reljića.

Tekst umjetnice:
Vrt kao simbol susretišta kulture i tehnologije: vrt predstavlja prirodu, ali i kontrolirane uvjete za rast biljaka. Brine se, njeguje, selektira i sa idejom razvoja ima za cilj održati ljudsko postojanje na životu. Vrt nije linearan, postoji postojano vrijeme ne-događanja da bi se život pojavio. Vrijeme razmišljanja, odmora i “upijanja stvari”, razdoblje pripreme za ono što dolazi, vrijeme akcije. Ti se skriveni procesi često zanemaruju i odbacuju, ali oni su ključni dio života.
Promatramo li Jelsu kao grad vrlo živih sezonskih fluktuacija, ulica kala uvijek iznova osmišljava i stoji u kontrastu života koji se odvija na obali.
Kala nudi točku za opuštanje, mjesto za odmak od živahnog kretanja u ljetnim mjesecima i možemo joj pristupiti kao mogućem kontroliranom prostoru kakav je vrt. Mjesto za prikupljanje potrebnog znanja za stvaranje bolje budućnosti. Vrt nudi svjesnu odluku o tome što zadržati, a što ostaviti iza sebe. Neprestana transformacija postojećih oblika kako bi se akumulirali novi, također stalna mutacija vrsta do neprepoznatljivosti. Pitanje svijeta koji se neprestano kreće i njegovih tradicija te koje bi bile informacije koje želimo zadržati. Mutacija vrsta do točke neprepoznavanja.

Rebecca Merlic (1989.) živi između Tokija, Münchena i Beča. S priznanjima je završila studij na Akademiji likovnih umjetnosti u Beču i specijalizirala se za analognu i digitalnu umjetnost i arhitekturu. Njezin je rad pod snažnim utjecajem alternativnih društvenih obrazaca i nadilaženja socioekonomskih konvencija, kao i novih oblika umjetničke i arhitektonske produkcije uz korištenje novih tehnologija.

Tijekom diplomskog studija, imala je mogućnost iz prve ruke upoznati rad laboratorija Atsushi Kitagawara na tokijskom Umjetničkom sveučilištu Geidai. Dobila je nagradu Marianne von Willemer za digitalne medije 2020., stipendistica je rezidencije Pixel, Bytes & Film i radi kao asistentica na Sveučilištu primijenjenih umjetnosti u Beču kao dio tima za Eksperimentalne kulture igara. Njezina je interaktivna predstava s videoigrama „TheCityAsAHouse“ (都市が家になるとき) bila na Međunarodnom festivalu medijske umjetnosti CYFEST: COSMOS i CHAOS u Sankt Peterburgu, na Ars Electronici, na Atenskom festivalu digitalnih umjetnosti i u Austrijskom kulturnom forumu u Beču. Njezina je posljednja izložba GLITCHBODIES bila dijelom festivala CIVA u bečkom Belvedereu21.

https://rebeccamerlic.myportfolio.com/

https://www.instagram.com/rebi.me/?hl=hr

https://www.facebook.com/jabiennial/

Jelsa Art Biennial: Imagining Gardens
Rebecca Merlic © Rebecca Merlic