Voditeljica: Mag. phil. Victoria Reinsperger
Trajanje: 09:00 – 10:30
Moramo li se svi odreći brze mode? Jesu li insekti meso budućnosti ili ono treba dolaziti iz laboratorija? Ima li smisla ograničiti količinu podataka u streamingu radi smanjenja emisije CO2? Kontroverzna pitanja poput ovih odnose se na klimatske promjene kao aktualnu i društveno vrlo relevantnu temu i o njima se s velikom predanošću raspravlja, posebice među mlađim naraštajima, jer mladi znaju da klimatska kriza i njih uvelike pogađa te da će ona imati odlučujući utjecaj na njihove živote u budućnost.
Da bi netko mogao sudjelovati u ovakvim društvenim diskursima mora biti sposoban na uvjerljiv način iznijeti svoja stajališta te biti sposoban objektivno argumentirati. Vještina argumentiranja zato je bitna ključna kompetencija, ali je u isto vrijeme veliki izazov za učenike. Iz didaktičke perspektive stoga je potrebno posebno promicati argumentiranje u nastavi njemačkog kao prvog, drugog i stranog jezika.
Na ovoj radionici, temeljenoj na Erasmus+ projektu “DiaLog – Učenici raspravljaju o kontroverznim pitanjima vezanim za klimatske promjene (2020.-2023.)” sudionici će se upoznati s inovativnim pristupom promicanja usmenih i pisanih argumenata u nastavi njemačkog kao stranog jezika.